¿Perquè vull un CRM a la meva empresa?
El CRM o “Customer Relationship Manager” és una tecnologia comercial que desenvolupem a través de l’experiencia i la utilització a gran escala.
Ens adaptem a diversos formats i en traiem el màxim partit segons l’eina i els seus punts forts adaptats a l’equip comercial.
La rendibilitat és molt alta i el rendiment millora a curtíssim termini.
Recomanem a tots els nostres clients que es dediquen al B2B que implementin o millorin el seu CRM en el cas del B2C també és recomanable per millorar l’agilitat de gestió.
Les 9 raons per les quals una empresa creixerà implementant un sistema de gestió de clients:
1.- Podrà prospectar molts més leads
Treballar amb un excel o una agenda fa que l’agent no pugui despersonalitzar les contes i quedi atrapat en un cercle mental reduït. Veure noves oportunitats cada dia en la seva llista de trucades, augmentarà la seva motivació i facilitarà la seva feina.
2.- Tindrà el control de totes les dades introduïdes
Moltes vegades, perdem el control dels nous contactes o no recordem que vam quedar dit. Aqui, el que farem és trucar als contactes per a pre qualificar-los i saber si poden avançar en l’embut o si es descarten. Un cop pre-qualifiquem al prospecte, li donarem una acció futura a seguir, com pugui ser una nova trucada en el mes previ a l’expiració de l’actual contracte.
Quantes més contes qualifiquem més bona informació tindrem per donar noves llistes de trucades als venedors.
3.- Podrà tenir als comercials tirant contes endavant o fent-les fora
El comercial no estarà preocupat de sortir al carrer, el seu temps és molt més eficient fent trucades, per poder tancar bones visites. Presentar-se al negoci d’algu sense avisar, es molt car i poc efectiu.
4.- Podrà gestionar el workflow administratiu semi-automàticament
No haver de fer els mateixos passos una vegada i una altra, automatitzar certes coses, com e-mails de benvinguda, facturacions recurrents, sincronització amb calendaris, correus, material compartit, propostes enviades, etc…


5.- Podrà distribuir tasques específiques de prospecció, trucades o visites entre l’equip
Tenir a un porter jugant de davanter centre, farà, per molt bon porter que sigui, que no ho faci de manera excel·lent. És normal, que si una persona que és més donada a la conversa comercial, estigui Només fent trucades, així el seu temps serà més rendible, per ell i per l’empresa. Per altra banda si una persona és capaç de col·lectar leads de forma massiva, però no te experiència comercial, és poc rentable, treure’l de la seva especialitat, per a posar-lo a fer experiments al telèfon.
6.- Podrà controlar el rendiment comercial de l’equip
Les controladores del CRM’s moderns són
increïblement bones. Podem saber número de trucades fetes, durada de les trucades, rati de visites per número de trucades, poder donar les millors visites als agents més efectius…
7.- Podrà tenir control dels indicadors claus
Els Key performance indicators (KPI) són els punts claus en els quals ens fixarem per a mesurar el creixement. número de leads capturats cada mes. número de propostes sol·licitades. número de visites concertades amb proposta. número de visites realitzades. Vendes guanyades, vendes perdudes són alguns dels grans indicadors, encara que no els únics. Adaptar bé el sistema a l’equip i al tipus de productes o serveis, és un treball d’altasofisticació.
8.- Podrà preveure més fidelment els ingressos
L’empresa podrà
veure al segon trimestre d’implementació una visió molt més clara de la directa relació en el creixement i la visibilitat, ajustant.-se aquest molt més a la previsió inicial.
9.- Podrà perdre millors decisions de contractació
Poder analitzar el rendiment dels agents és
clau en la presa de decisions de contractació presents i futures.
10.- És l’única variable possible
Reduir despeses és
limitat. Podem baixar costos, però no podem deixar de pagar la llum. Augmentar ingressos és il·limitat, és l’única variable valida.
Estarem encantats de parlar amb tu per ajudar-te a implementar el CRM que més s’adapti a tu.

A més a més Iniciem el curs de vendes avançat on eduquem als agents per a maximitzar el seu potencial i augmentar la seva facturació en un mínim d’un 25% el primer any.

Contactar‘s aquí:
http://agenciadepublicitat.cat/contacte/

Pulsa aquí para añadir un texto